Kuopion Tradenomiopiskelijat ry

Tiedote lähiopetuksesta ja kevään tapahtumista

Savonia siirtää lähiopetuksen etäopetukseksi

Savonian julkaiseman tuoreimman tiedotteen mukaan (15.3.) Savonia siirtää kaiken mahdollisen opetuksen kevään 2020 osalta verkossa toteutettavaksi torstaista 19.3. alkaen. Maanantain 16.3. ja keskiviikon 18.3. välisenä aikana kaikki lähiopetus perutaan.

Verkkototeutukseksi määritelty opetus toteutetaan suunnitellusti myös 16.3.-18.3. välisenä aikana. Opintoihin liittyvät harjoittelut jatkuvat normaalisti, ellei organisaatio johon harjoittelun suoritat, ole muuta ilmoittanut.

Lue lisää Savonian tiedotteesta Repusta tai koulun sähköpostistasi.

KuoTran tapahtumat keväällä

Alustavan tiedon mukaan, kaikki suuret opiskelijatapahtumat ovat peruttu alkukeväästä. Näihin sisältyy muun muassa Poikkarit vol. 2 sekä KuoTran kevään lajikokeilu. Myös KuoTran reissu Jyväskylän BRAND IT-tapahtumaan on peruttu itse seminaarin peruuntumisen takia. Loppukevään tapahtumista tiedotetaan lähempänä sen hetkisen tilanteen mukaan.

Lisätietoja tilanteesta voi tarvittaessa kysyä suoraan hallitukselta sähköpostin välityksellä hallitus@kuotra.fi

KuoTran toimintaa tukemassa